Tine gjør endringer i ledelsen

Tine intensiverer sin kommersielle satsing. De kommersielle områdene samles under ett, og skal ledes av Ann-Beth Freuchen. Hun blir også visekonsernsjef.

Forbruker-orientert: — Vi må sette forbruker i førersetet. Lykkes vi med det, legger vi også grunnlaget for en god drift for eier og selskap, sier hun, sier Ann-Beth Freuchen. Fra 1. februar 2022, starter hun i den nye jobben som visekonsernsjef med kommersielt ansvar. (Foto: Tine)
Forbruker-orientert: — Vi må sette forbruker i førersetet. Lykkes vi med det, legger vi også grunnlaget for en god drift for eier og selskap, sier hun, sier Ann-Beth Freuchen. Fra 1. februar 2022, starter hun i den nye jobben som visekonsernsjef med kommersielt ansvar. (Foto: Tine)
Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Bondebladets digitale produkter (Appen Bondebladet og nettsiden bondebladet.no) kan benyttes gratis av alle som er mottakere av Bondebladet gjennom medlemskap i Norges Bondelag og andre samvirkeorganisasjoner, samt av alle som har et eget abonnement på Bondebladet. Klikk her for å lage en digital bruker!

Digital

Bestill

3 måneder for kun 125,-

Komplett

Bestill

3 måneder for kun 225,-

Neste artikkel

Tine vil redusere omsetningsavgiften med 5 øre