EMV-vekst for Nortura

Nortura økte omsetningen og driftsresultatet i årets første tertial. Årsaken er ikke minst kraftig vekst i egne merkevarer (EMV) og opptur for datterselskapene.

Opptur: Nortura styrket omsetningen med 7,7 prosent i årets første tertial. Veksten skjer til tross for en krevende råvaresituasjon, og pandemien med alle dens ringvirkninger. (Arkivfoto: Gunnar Klingwall/Atelier Kling)
Opptur: Nortura styrket omsetningen med 7,7 prosent i årets første tertial. Veksten skjer til tross for en krevende råvaresituasjon, og pandemien med alle dens ringvirkninger. (Arkivfoto: Gunnar Klingwall/Atelier Kling)
Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Bondebladets digitale produkter (Appen Bondebladet og nettsiden bondebladet.no) kan benyttes gratis av alle som er mottakere av Bondebladet gjennom medlemskap i Norges Bondelag og andre samvirkeorganisasjoner, samt av alle som har et eget abonnement på Bondebladet. Klikk her for å lage en digital bruker!

Digital

Bestill

3 måneder for kun 125,-

Komplett

Bestill

3 måneder for kun 199,-

Neste artikkel

Tid for ekstraomgangar