Trendanalytiker mener det er for mange merker

Trendanalytiker Ole Petter Nyhaug sier landbruket står sterkt blant forbrukerne, men advarer mot for komplisert merking.

Komplisert: Ole Petter Nyhaug arbeider i analysefirmaet Opinion. Nyhaug mener mange ulike merkeordninger på matvarene gjør det vanskelig for forbrukerne å orientere seg.
Komplisert: Ole Petter Nyhaug arbeider i analysefirmaet Opinion. Nyhaug mener mange ulike merkeordninger på matvarene gjør det vanskelig for forbrukerne å orientere seg.
Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Bondebladets digitale produkter (Appen Bondebladet og nettsiden bondebladet.no) kan benyttes gratis av alle som er mottakere av Bondebladet gjennom medlemskap i Norges Bondelag og andre samvirkeorganisasjoner, samt av alle som har et eget abonnement på Bondebladet. Klikk her for å lage en digital bruker!

Digital

Bestill

3 måneder for kun 125,-

Komplett

Bestill

3 måneder for kun 225,-

Neste artikkel

Nå vil byfolk ha Felleskjøpet-klær