Nortura-leder: – Vi har hatt mye glanset reklame

Nortura vil i større grad få fram «den usminkede sannheten» i reklamer for norsk svinekjøtt. – Verden rundt oss må kjenne seg igjen, sier styreleder Trine Hasvang Vaag.

Markedsføring: Gilde-annonse dagen etter NRK-dokumentar om svinenæringa i 2019. (Foto: Lars Bilit Hagen, Nationen)
Markedsføring: Gilde-annonse dagen etter NRK-dokumentar om svinenæringa i 2019. (Foto: Lars Bilit Hagen, Nationen)
Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Bondebladets digitale produkter (Appen Bondebladet og nettsiden bondebladet.no) kan benyttes gratis av alle som er mottakere av Bondebladet gjennom medlemskap i Norges Bondelag og andre samvirkeorganisasjoner, samt av alle som har et eget abonnement på Bondebladet. Klikk her for å lage en digital bruker!

Digital

Bestill

3 måneder for kun 125,-

Komplett

Bestill

3 måneder for kun 199,-

Neste artikkel

Professoren svarer