Hvem tjener på kjedenes egne merkevarer?

Torgeir Knag Fylkesnes, nestleder i SV, møter Stein Rømmerud, konserndirektør kommunikasjon og samfunnskontakt i Norgesgruppen i Duellen.
Torgeir Knag Fylkesnes, nestleder i SV, møter Stein Rømmerud, konserndirektør kommunikasjon og samfunnskontakt i Norgesgruppen i Duellen.
Kjære leser. Denne artikkelen er forbeholdt våre abonnenter.

Bondebladets digitale produkter (Appen Bondebladet og nettsiden bondebladet.no) kan benyttes gratis av alle som er mottakere av Bondebladet gjennom medlemskap i Norges Bondelag og andre samvirkeorganisasjoner, samt av alle som har et eget abonnement på Bondebladet. Klikk her for å lage en digital bruker!

Digital

Bestill

3 måneder for kun 125,-

Komplett

Bestill

3 måneder for kun 225,-

Neste artikkel

Dagligvare-enighet på Stortinget